Severobaikalsk

9 april 2010 - Severobaykalsk, Rusland

Ondertussen zit ik in Severobaikalsk, waar het -4 is en heel hard waait. Het is gewoon erg koud dus. Nu zit ik ten noorden van het Baikalmeer en over een paar dagen ten zuiden bij Irkutsk, waar ik langs het meer ga trekken. Omdat het nu zo koud is, heb ik wel mooi even tijd om foto's en filmpjes te uploaden. Dus dat heb ik dan ook gedaan. De filmpjes kan ik hier wederom niet zien. En misschien kun je het niet goed zien door de vieze ramen, maar wellicht krijg je een idee van hoe mooi het hier is!

1. sonia:
    11 april 2010
    brrr wat klinkt dat koud. Nog even doorzetten, wereldreizeiger. Bij ons is het nu gelukkig boven de 10. Ga vandaag naar Nani. Foto's waren goed te zien. Ik geloof dat ik wat mis. Heb je ook filmpjes die ik zou moeten zien ?
    xxx Rieke
  2. Lylian:
    11 april 2010
    Hey Anita,
    Mooie foto's. Wat een prachtig landschap waar je door komt. Verjaardag van oom Jan vandaag vast gevierd, hij is morgen jarig maar dan werkt iedereen....
    Eerst oma opgehaald en nu is het mooie bruine inpakpapier versierd met alle plakband en zegels (waar de overbodige boekjes in terug zijn gekomen) thuis bij ons. Mooi souvenier!
    Liefs en XXXXX van je ouders
  3. Anita:
    12 april 2010
    De video's zijn te vinden onder het kopje 'video's'. Bovenin de balk, naast waar je de foto's kunt zien. Als het goed is kunnen jullie ze ook zien.
    En wat fijn dat jullie het papier bewaard hebben, daar hoopte ik al een klein beetje op! Als je in de boekjes bladert, kun je af en toe de routes zien waar ik gelopen heb, want die heb ik ingekleurd.
    xxx