Berichten

7 april 2010 - Tynda, Rusland

Ik reageer op julie berichten, maar omdat ik te sne typ, denkt de site dat ik geen mens ben. Je mag maar 1x per 60 seconden een bericht typen... En nu verschijnen ze helemaal niet. Dus maar even zo.

@Tessa, mama en tante Rieke, bedankt voor jullie lieve bercihtjes zo 's ochtend vroeg!

@ Tessa, onderhand is dit al het tweenalaatste berichtje, maar dat had je zelf al gezien ;)

@pap en mam, jullie zijn lief! Fijn dat nani ook weer van alles op de hoogte is!

@ tante Rieke, heel erg bedankt voor je sms, ik vond het erg leuk om te krijgen.

@Maritza, ik gaf zo'n enthousiaste vreugde kreet, dat de mensen in het cafe verbaasd opkeken. Supergefeliciteerd!!! Dan krijg ik ook nog een nichtje!!!

@Wim, Inderdaad loopt veel nu door elkaar heen, maar ik probeer orde in de chaos te scheppen door drie notitieboekjes bij te houden en een blog, wat soms ook weer voor de nodige verwarring zorgt, wan waar heb k nou wat geschreven... ;) Het maakt m'n hoofd in ieder geval leeg. Maar ik heb nog geen heimwee. Vooral omdat het reizen zelf de reis is. Dus ik ben nog nergens eigenlijk. En iedereen houdt me goed op de hoogte van de gebeurtenissen in Grunn en Deventer :) Gelukkig!

1. Lylian:
    7 april 2010
    Tjaaaa....... toch bijzonder hoor dat je zo snel kan typen.
    Lukt mij niet :)
    Wij genieten van je verhalen op je blog; enneh.... ik ben benieuwd wat je opschrijft in je boekje(s).
    Wij weten zo toch alles al?? Of gebeurt er nog meer onderweg :)
  2. Anita:
    9 april 2010
    Als ik alles hier opschrijf wat er onderweg gebeurt, dan ben ik veel te lang bezig met typen! Ik schrijf per dag soms wel vier pagina's... Maar het overgrote deel/ de samenvatting verschijnt op internet hoor! xxx