Aftellen tot woensdag

14 juni 2010 - Mcleod Gani, India

De afgelopen dagen heb ik vooral geshopt! en Italiaans gegeten :D Ow en zaterdag heb ik 3 uur yoga en meditatie gehad. Meditatie is misschien nog niet helemaal mijn ding, maar de yoga was erg inspannend en ik heb nog steeds spierpijn. Vandaag ben ik naar het secretariaat van de Tiebetaanse regering in exile geweest, gewoon om te zien hoe het eruit zag. Dat was een mooie afsluiting van de reis naar Tibet en McLeodGanj. Nu is het wachten op het vertrek van de bus naar Delhi om 18.30 en dan is het wachten op woensdagochtend, wanneer m'n vlucht vertrekt.

Ik ben bezig om de laatste foto's online te zetten. Ik denk dat ze een beetje door elkaar staan, maar jullie snappen het wel.

Dit was m'n horoscoop van gister:

Your soulsearching has set you on a fine path. Now you will find yourself getting more out of life. You find yourself in a calm and sociable mood. It reflects on your interactions in the professional circuit, helps you with finances and provides enthusiasm and determination. This is a pleasant week.

Klinkt goed he :D Ik vind dat de sterren een mooie afsluiting bedacht hebben; k ben het er wel mee eens. Ik zal nog een berichtje plaatsen als ik veilig ben aangekomen. Xxx