ik ben dus niet meer in moskou en veilig en levend

29 maart 2010 - Ulan-Ude, Rusland

voor de zekerheid dat jullie het weten. Ik zit ongeveer 5000 km de andere kant op. Ben wel ietwat geschrokken toen ik het net hoorde (heb zelf niet echt een manier om het nieuws bij te houden), dus dacht toch even een snel berichtje te posten voor ik straks weer in de trein spring. In homestays hebben ze namelijk gewoon een computer. XXX

1. oom Jan en tante Jopie:
    29 maart 2010
    Fijn even te vernemen hoor Anita. We hebben oma ook even op de hoogte gebracht zij leest 1 x per dag de berichtjes en dat was vanmorgen dus geweest. ze maakte zich geen zorgen hoor ze weet dat jij verder weg bent.

fijne reis verder liefs
    jan en Jopie
  2. Lylian:
    Hey Anita,
    Kwist 't wel hoor, dat je niet in Moskou zit. Maar wel heeeeel fijn dat je veilig ergens anders in Rusland zit. Goede reis en tot mails!
    Liefs van je ouders
  3. ina:
    29 maart 2010
    Leuk hoor al die verhalen! En ook heel goed dat je even een berichtje achterliet dat je niet meer in Moskou zat. Je weet maar nooit wie zich ongerust maakt ;-).

liefs,
    Ina
  4. Jelma:
    30 maart 2010
    Fijn om goed bericht te horen!
    Heb net ook al je foto's bekeken dus ben weer helemaal op de hoogte! :) Mooie foto's, balletmuseum en poppen heb je vast erg mooi gevonden!
    Hoop dat het snel iets warmer wordt daar want op de foto's ziet het er best koud uit!

Liefs!
  5. Gerb:
    Laiverd!! Ben blij dat je heel bent! Mooie foto's! Liefs
  6. Ilse:
    30 maart 2010
    Wat fijn om te lezen dat je nog veilig aan het rondtrekken bent, al had ik ook al bedacht dat je niet meer in Moskou was.. Maar met reizende mensen weet je het maar nooit. Haha.
    Geniet nog verder (doen wij ook een beetje hier op de bank van alle mooie foto's).

Liefs,
    Ilse