5 mei 2010 - Shigatse, China

Ik ging vanochtend op de weegschaal staan, want ook dat hebben ze in dure hotels, en ik ben 7 kilo afgevallen!!!! En hij is niet kapot, want na een halve liter water woog ik ook een halve kilo meer.

Helaas moet ik bekennen dat we op 3850 m zitten en dat dat dus helaas vanwege de afgenomen zwaartekracht is, maar ik vond het wel erg grappig.

En nog een tip: zorg dat je op 4 mei nooit 6 uur ten oosten van NL zit, wat dan moet je om 2 uur 's nachts 2 minuten stil zijn en t Wilhelmus zingen. Maar dat heeft dan ook wel weer wat. Fijne dag vandaag, want jullie zijn allemaal vrij toch? Xxx

1. ina:
    5 mei 2010
    He Anita, vraagje van Bart: hoe kan het dat jij wel 7 kilo lichter bent en een halve liter water gewoon een halve kilo weegt? Heeft water geen last van die afgenomen zwaartekracht dan? :-)
    Jeetje moet je ook nog gaan nadenken!
    Ik reageer niet altijd op je schrijfsels, maar vind ze wel heel erg leuk om te lezen.
    En wij zijn inderdaad vrij vandaag en gaan daarvan genieten.

Dikke knuffels uit Zeist!
  2. Lylian:
    Hey Anita!
    Wij hebben geen moeilijke dingen te vragen hoor ;)
    Als je kleding ruimer zit ben je gewoon afgevallen, toch?
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes! XXXX Lylian & Halbe
  3. sonia:
    5 mei 2010
    Anita Ni hao ? Nani is bij mij op bezoek . Ze vindt het wel leuk om jouw verslagen live te lezen. XXX en heel veel liefs Rieke en Nani
  4. Oma:
    5 mei 2010
    Bedankt voor je mailtje.Wat toch fijn dat je ons zo goed op de
    hoogte houdt van al je belevenissen.Ik krijg over 14 dagen een nieuwe bril en zie dan hopelijk alles weer scherp. Goede reis verder! Liefs van Oma.
  5. Ilse:
    Hey Aniet,

Wat een leuke verhalen en verhaaltjes toch. Gelukkig was ik gewoon in NL gister en heb ik om 8u 2 min stilte gehouden. Maar als je slaapt ben je dan niet sowieso al stil? En de meeste nederlanders zingen toch niet mee met het Wilhelmus... Maar respect dat jij wel tot de fanatiekelingen behoord en waar je allemaal aan denkt!
    Veel plezier nog.

Liefs,
    Ilse
  6. Anita:
    9 mei 2010
    @Bart, owow wat een moeilijke vragen toch... ;) Het was niet precies een halve kilo, want zo specifiek was de weegschaal nou ook weer niet. Maar de 'wijzer'? bewoog iig naar rechts na het water :)
  7. Lylian:
    9 mei 2010
    Dag Anita, Hartelijk dank voor je mooie moederdagkaart!
    Geweldig attent dat je helemaal daro aan moederdag denkt.
    Julian was net bij Nani (met z'n ouders natuurlijk), het was zeer vermakelijk om die glimoogjes te aanschouwen, kijkt voortdurend speurend rond wat hij nu weer kan pakken om naar zich toe te trekken.Hij kan al lopen, als je z'n handjes vasthoud stapt hij zo weg.
    Groetjes, goede reis en liefs Lylian