Nu gaat het echt beginnen.

8 maart 2010 - Deventer, Nederland

Spannend... Heel spannend. Nog een uur en een kwartier en dan gooi ik de deur achter me dicht en begint de reis naar Arnhem. Allebei de tassen zijn gepakt (12,5 en 9,4 kilo, netjes toch?) alle last-minutes cadeaus pasten er ook nog bij in; ik ben klaar om te gaan. Nu alleen nog hopen dat de OV-chip ook in de Deventerse bussen werkt ;)

Pap en mam komen straks ook naar Arnhem, vanaf waar ik om 20:07 vertrek met de trein naar Moskou. Daar kom ik woensdagochtend rond 10:00 aan.

Allemaal bedankt voor jullie lieve smsjes, belletjes, kaartjes en geluk in alle vormen! Ik hou jullie op de hoogte.

Erg spannend dit...

1. Jelma:
    8 maart 2010
    Alvast een hele goede reis!! :D xxx
  2. Margaux:
    8 maart 2010
    Heeel veel plezier en geniet ervan lieverd! x
  3. Marieke:
    8 maart 2010
    Oehh jaloers! Heel veel plezier lieve Anita!
  4. Vera:
    Lieve Anita, heel veel plezier! xx Vera
  5. Leontine, Olaf en Mats:
    8 maart 2010
    Goede reis, geniet ervan!
  6. Annet:
    Hey Nita,

Time flies, voor je t weet is je vertrekdatum gekomen... :$ Heel veel plezier en moois gewenst onderweg!

Liefs, Annet
  7. Anna:
    GENIET!!! Liefs, Anna.
  8. Lylian:
    9 maart 2010
    Dag lieve Anita,
    Goede reis!
    Ik wens je veel lieve, leuke, interessante, heerlijke en fantastische belevenissen toe.
    Als je straks terug bent van je reis, van 101 dagen, zullen we ademloos luisteren naar wat je beleefd hebt.
    Hoe mooi en anders de wereld buiten Nederland kan zijn.
    Wat voor mensen je ontmoet hebt, hoe spannend het soms was.
    GENIET!!
    Wij zullen je volgen op je reis.
    Kus en veels liefs van je moeder!
  9. Tessa:
    10 maart 2010
    Wat een mooie woorden van je mams, daar sluit ik me graag bij aan :) Ben erg benieuwd naar je avonturen. Nu al in Moskou dus, echt stoer en tof dat je dit doet! Liefs en kus van Tessa
  10. Barbara:
    11 maart 2010
    Beste Anita,

Wat een avontuur ga je aan, prachtig.. Heel veel geluk en plezier gewenst op je reis. Je zult ook hier intens van genieten.

Groeten uit Groningen,