foto's!

3 juni 2010 - Varanasi, India

yeah! nieuwe foto's. Wat had ik lang geen foto's geupload zeg... en wat heb ik vaak Tibet gezegd in m'n Bhutan stukjes, oeps... t lijkt ook allemaal op elkaar. In Varanasi is het te heet om te bestaan, maar ik heb al twee yogalessen gevolgd en een klassieke dansles. Dat was erg moeilijk, de yoga was geweldig. Oma ik kan nu ook de zonnegroet en heb er groot respect voor dat jij dat ook kan! Ingewikkeld hoor :) Jullie kunnen de mooiste positie bewonderen tussen de foto's! Morgen ga ik naar Gorakphur, hopen dat het daar inder warm is. Daara door naar de verblijfplaats van de Dalai Lama, wat in de bergen is, duswaar het zeker koeler is. Gelukkig heb ik hier een internetcafe gevonden dat ook ijs verkoopt :)

Nog 13 dagen!!! Xxx

1. Lylian:
    5 juni 2010
    Ha die Anita, een echte Hindustaan, je nani zal dit helemaal prachtig vinden. Ik heb zelf 2X (geloof ik) een sari aan gehad.
    Een keer voor een diwali optocht en een keer gewoon voor de lol.
    Eneh... niet in de knoop blijven meid, dat loopt zo lastig :)
    Is trouwens heeeeel knap, en je bent dus heeeel lenig
    (of toch goede genen voor deze oefeningen meegekregen?)
    Groetjes tot over 11 dagen! Liefs en dikke kus!
    Lylian&Halbe
  2. Jelma:
    6 juni 2010
    Heey!!

Even snel een reactie, moet zo werken.. Super leuke foto's!! Je ziet er mooi uit!!
    Straks in Nederland dus ook op yoga?! :) Geniet nog goed meis, voor je het weet ben je weer terug..

Liefs!
  3. Hendrika:
    7 juni 2010
    Hoi Anita,

wat geweldig om je verhalen te lezen en de foto's te zien waar wij ook opstaan .Wat hebben we een prachtige tijd gehad.Nog even lekker genieten en doe de Dalai Lama de groeten van mij.
    Zeg maar dat ik 15 jaar heb moeten wachten totdat ik zijn huis zag .Ik hoop dat ik hem ook nog eens tegen kom. haha
    en Bhutan,het staat op ons verlanglijstje

een warme groet uit Balk
    Rene en hendrika